Op reis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van NJ C. - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van NJ C. - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: NJC

Blijf op de hoogte en volg NJ

09 Oktober 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Het is zover!
Bijna een jaar geleden schreef ik in mijn logboek dat ik met de andere delegatieleden een eerste aanzet heb gegeven voor een vervolg van onze vredesreis naar Israël/Palestina. Door de financiële en morele ondersteuning die jullie mij november 2016 hebben gegeven kan deze adelaar dit jaar opnieuw uitvliegen en verslag doen van de komende belevenissen die ik ga ervaren en de nieuwe verhalen die ik zal horen. Dit keer duurt de reis naar het gebied rond Jeruzalem, Hebron en het noorden van de Negev 14 dagen. Ik ben benieuwd welke veranderingen er in één jaar voor mij zichtbaar zijn en zie uit naar de ontdekkingen die ik voor dit vredeswerk zal doen in het land dat mij dierbaar is. Vanaf woensdag 11 oktober kunnen jullie mij weer volgen via mijn blog. Dit is te vinden op:
adelaarvliegtuit@waarbenjij.nu
Onderweg voor vrede
met als wachtwoord: vrede

  • 09 Oktober 2017 - 21:11

    Gijs Boers:

    Succes!!!

  • 10 Oktober 2017 - 11:56

    Janet Manting:

    Goede reis en succes!!!

  • 10 Oktober 2017 - 18:19

    Gerdie:

    Fijn dat je dit jaar weer kunt gaan! Een mooie reis gewenst!

  • 11 Oktober 2017 - 20:29

    Jelle De Groot:

    alle goeds en ik ben weer benieuwd!!

    fijn om te delen!!

    hart-elijke groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NJ

Reis naar Israël

Actief sinds 26 Sept. 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12284

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 25 Oktober 2017

Onderweg voor vrede

07 November 2016 - 23 November 2016

Pelgrimeren doe je samen

Landen bezocht: