eerste voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van NJ C. - WaarBenJij.nu eerste voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van NJ C. - WaarBenJij.nu

eerste voorbereidingen

Door: NJC.

Blijf op de hoogte en volg NJ

17 Oktober 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Wat voel ik mij een gezegend mens door de vele mensen die zich als bondgenoot hebben aangemeld voor het vredeswerk van CPT. Ik ben in gedachten al onderweg. Met in herinnering mijn reis uit 1983 en de hulp van de "ANWB" reisgidsen en "Landenreeks". Daarnaast voed ik mij met kritische teksten van Salomon Bouman, David Grossman, Amoz Oz en Mahmoud Derwisj. Schrijvers die zich vanuit verschillende achtergronden inzetten voor het beëindigen van de bezetting en de oorlog in Israël en de Palestijnse gebieden. Een spannende pelgrimage.

• 24 Oktober 2016 - 19:29

Maarten:

succes bij de voorbereidingen! Ben heel benieuwd naar nieuws en verhalen van de reis!

• 25 Oktober 2016 - 09:51

Christiane:

Heb het goed adelaar!

• 04 November 2016 - 19:24

Joep:

Langs een omweg deze site gevonden.
    Zal met belangstelling jouw evaringen volgen.